De Vereniging

Onze vereniging kan niet zonder steun. Dat kan op verschillende manieren:

Je kunt je aanmelden als donateur, lid worden van de club van 100, of sponsoring. Hieronder lees je er meer over.

Ook is het mogelijk om een evenement te adopteren. Het aankomende Steegfeest op zondag 11 februari 2024 is geadopteerd door One2track en Putman BV.

Donateur
Voor 10 euro per jaar steun je de vereniging en krijg je voorrang bij de kaartverkoop voor onze carnavalsfeesten.
Meer informatie over donateurschap

Club van 100
Voor 150 euro per jaar ontvang je een Passe-partout voor 2 personen voor onze carnavalsfeesten.
Meer informatie over sponsoring Club van 100

Sponsoring zonder Passe-partout
Als dank voor de steun aan onze vereniging krijg je voorrang bij de kaartverkoop voor onze carnavalsfeesten.
Meer informatie over sponsoring zonder Passe-partout

Sponsoring met Passe-partout
Als dank voor steun aan onze vereniging ontvang je een Passe-partout voor 2 personen voor onze carnavalsfeesten. Ook is er de mogelijkheid om 2 kaarten voor het Feest van Toen te reserveren. Verder is er gelegenheid om met voorrang kaarten voor de Boerenbruiloft te bestellen en extra kaarten voor de carnavalsfeesten.
Meer informatie over sponsoring met Passe-partout

Voor vragen of aanmelden als sponsor kun je een mail sturen naar de sponsorcommissie.